JAK DZIAŁAMY?

zapoznaj się z procesem owocnej współpracy

JAK DZIAŁAMY?

zapoznaj się z procesem owocnej współpracy

SZCZEGÓŁOWY OPIS NASZYCH USŁUG
bez fachowego bełkotu

JAK DZIAŁAMY?

zapoznaj się z procesem owocnej współpracy

SZCZEGÓŁOWY OPIS NASZYCH USŁUG
bez fachowego bełkotu

SZCZEGÓŁOWY OPIS NASZYCH  USŁUG

bez fachowego bełkotu

Strona Internetowa

Nowoczesna witryna, dostosowana do stylu Twojej marki,
zaprojektowana z myślą o preferencjach Twoich Klientów.
System rezerwacji terminów? Sklep internetowy? A może blog ekspercki?
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my przygotujemy idealne rozwiązanie!

Nowoczesna witryna, dostosowana do stylu Twojej marki,
zaprojektowana z myślą o preferencjach Twoich Klientów. System rezerwacji terminów? Sklep internetowy? A może blog ekspercki? Powiedz nam czego potrzebujesz, a my przygotujemy idealne rozwiązanie!

1. Indywidualny projekt graficzny

Wyróżnienie się na tle konkurencji to podstawa skutecznej prezentacji. Zatroszczymy się o czytelną i intuicyjną nawigację. Zaplanujemy rozmieszczenie treści, grafik, wielkość i kolor czcionek. Zaprojektujemy wygląd tła, przycisków oraz ikon. Dostosujemy animacje spójne ze stylem Twojej marki. Wszystkie te elementy składają się na niepowtarzalną, estetyczną stronę internetową, która jest przyjemna w odbiorze i utkwi w pamięci Użytkownika.

2. Strona Mobile Friendly

Blisko 50% wszystkich wyświetleń stron pochodzi z telefonów i tabletów. Ta statystyka pokazuje, jak ważne jest prawidłowe wyświetlanie witryny na urządzeniach przenośnych. Dzięki przygotowaniu strony do doskonałej prezentacji w dowolnej rozdzielczości, Twoi Klienci będą mogli cieszyć się taką samą jakością, bez względu na wielkość ekranu.

3. Zgodnie z zasadami SEO

(Search Engine Optimization)
Skupimy się na optymalizacji strony pod kątem wyszukiwania. To niezwykle ważne, żeby już na etapie projektowania i tworzenia strony przygotować ją do skutecznego pozycjonowania. Ten zabieg, pozwala na uniknięcie kosztów dodatkowej pracy w postaci przebudowywania portalu, z powodu problemów z odczytaniem treści przez algorytmy wyszukiwarek np. Google.

4. Mapka Google

Na Twojej stronie zamieścimy interaktywną mapę z lokalizacją Twojej firmy, aby Klienci łatwo znaleźli Twoją firmę.

5. Utworzenie Bloga

Blog to idealne miejsce, w którym możesz dzielić się swoją wiedzą w postaci artykułów, przemyśleń i spostrzeżeń. Za jego pomocą z powodzeniem zbudujesz wizerunek eksperta i wykreujesz profesjonalną markę firmową lub osobistą.

6. Formularz kontaktowy

Za pomocą formularza kontaktowego, osoby zainteresowane ofertą będą mogły nawiązać z Tobą kontakt. Informacje wprowadzone przez Użytkownika trafią prosto na wskazaną przez Ciebie skrzynkę e-mail. Rozszerzymy formularz o dodatkowe opcje, zgodnie z Twoimi potrzebami.

7. Integracja z social media

Na stronie internetowej zamieścimy przyciski umożliwiające udostępnienie każdej z podstron w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter, Instagram, Xing, Linkedin, Pinterest, itp. Ta funkcja jest szczególnie istotna na podstronie z artykułami. Użytkownicy chętnie dzielą się ze znajomymi wartościowymi treściami.

8. Integracja płatności

Jeśli za usługi lub produkty, przyjmujesz płatność bezpośrednio w witrynie, niezbędnym elementem jest konfiguracja z takimi serwisami jak PayPal lub z innymi systemami płatności elektronicznej. Chętnie podpowiemy, które warto wziąć pod uwagę, gdy opowiesz nam o swojej grupie docelowej.

9. Wsparcie przez rok

Zostajemy do Twojej dyspozycji przez 12 miesięcy od daty ukończenia prac nad stroną. Oznacza to, że w razie potrzeby, nieodpłatnie dokonamy drobnych zmian takich jak wprowadzenie informacji o urlopie. Służymy również radą i pomocą w obsłudze strony. Będziemy  w gotowości czekać na Twoje pytania przez cały rok.

10. Domena

Zarejestrujemy dla Ciebie domenę z końcówką .pl, .com, .de, .eu, .info, .net,  i wiele innych. Podaj nam wybraną nazwę, a my sprawdzimy jej dostępność. Nie wybrałeś jeszcze nazwy? Chętnie pomożemy! Przygotowaliśmy artykuł – Jak wybrać domenę?, który wyposaży Cię w niezbędną wiedzę. Wspólnie dobierzemy adres strony najlepiej odpowiadający Twojej działalności.
Po 12-stu miesiącach, koszt utrzymania domeny to 29 € netto / rok.

11. Hosting

Niezawodne miejsce przechowywania plików strony internetowej. Nieograniczona ilość sub-domen. Bez limitu transferu, bez limitu zapytań do serwera. Ochrona antyspamowa. Dane chronione są między innymi za pomocą antyDDoS, który zabezpiecza witrynę przed skoordynowanym atakiem hakerskim. Po okresie rocznego wsparcia koszt, utrzymania hostingu to 29 € netto / rok.

12. Szyfrowanie SSL

Certyfikowane szyfrowanie SSL zapewnia poufność transmisji danych między serwerem a Użytkownikiem. Przy braku certyfikatu SSL przeglądarka informuje odwiedzającego o możliwym niebezpieczeństwie wynikającym z korzystania ze strony.

13. Poczta E-mail

Od teraz Twoja korespondencja z Klientami będzie opatrzona firmowym adresem e-mail, odpowiadającym nazwie Twojej domeny.
Obsługa poczty odbywa się za pomocą serwisów: Gmail, Roundcube, Windows 10, Outlook, Thunderbird,  iOS, Android, MacBook Mail SSL.

14. Backup 28 dni

Bezpieczeństwo i spokojny sen. O konieczności tworzenia kopii zapasowej wiele osób dowiaduje się, kiedy jest już za późno, a konsekwencji zaniedbania nie da się odwrócić. Kopia zapasowa wszystkich danych na serwerze jest tworzona każdego dnia, w godzinach nocnych. Pliki przechowywane są jest przez 28 dni, oznacza to, że jesteśmy w stanie przywrócić dane sprzed czterech tygodni. Możesz spać spokojnie.

Pozycjonowanie (SEO)
Kiedy już strona jest gotowa trzeba pokazać ją światu! Czyli umożliwić skuteczne odnalezienie jej w wyszukiwarce Google.
Kiedy już strona jest gotowa trzeba pokazać ją światu! Czyli umożliwić skuteczne odnalezienie jej w wyszukiwarce Google.

1. Frazy kluczowe

Inaczej słowa kluczowe. Składają się z pojedynczych słów, wyrażeń lub nawet całych zdań. Są to frazy, które Użytkownik wpisuje w wyszukiwarce w celu odnalezienia interesujących go informacji. Na tej podstawie wyszukiwarka Google wyświetla witryny najlepiej odpowiadające wpisanej frazie. Naszym zadaniem jest wybór takich słów lub zdań, które zmaksymalizują liczbę odwiedzin Twojej strony, co przeniesie się bezpośrednio na ilość Klientów zainteresowanych Twoją ofertą.

 

2. Optymalizacja treści

Polega na dodaniu odpowiednich opisów w tak zwanych meta tagach witryny. Jest to informacja niewidoczna dla Odwiedzającego, odczytują ją jedynie algorytmy wyszukiwarek, żeby zakwalifikować stronę do odpowiedniej kategorii.  Optymalizacji dokonujemy również bezpośrednio w tekście wskazując algorytmom słowa i wyrażenia na które chcemy być widoczni w wyszukiwarce. Kolejną rzeczą za które się zabierzemy to modernizacja grafik. Będą lżejsze co jest  jednym z warunków szybkiego ładowania strony. Uwaga! Podczas tego zabiegu, grafiki nie tracą na jakości! Do każdego obrazka dodajemy tak zwany opis alternatywny – pozwala on na wyświetlenie danej grafiki w wyszukiwarce Google Graphics.

3. Pozyskiwanie linków zewnętrznych

Każda strona posiada tak zwane wskaźniki Trust Flow oraz Domain Authority. Określają jakość Twojej witryny z perspektywy wyszukiwarki. Wysoka wartość tych parametrów przekłada się na lepszą widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Jednym ze sposobów budowania jakości strony jest umieszczanie linków prowadzących do Twojej witryny na innych stronach o podobnej tematyce. Muszą to być strony, które reprezentują wysoki poziom wskaźników Frust Flow i Domain Authority.

4. Optymalizacja linków wewnętrznych

Żeby algorytmy wyszukiwarek mogły prawidłowo odczytać i zaindeksować Twój serwis, muszą bez przeszkód dotrzeć w każdy zakamarek witryny. Ważnym elementem jest także odpowiednie ustawienie przyjaznych adresów URL poszczególnych podstron. Skomplikowane i nieczytelne adresy odstraszają Użytkowników. Opracujemy kompleksową architekturę linków, tak żeby jasno wskazywało na zawartość podstrony.

5. Przyspieszenie ładowania strony

Nikt nie lubi czekać kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu sekund na wczytanie witryny. Użytkownik najpewniej straci cierpliwość już po dziesięciu sekundach i wybierze inny portal. Unikniemy tego! Twoja strona załaduje się w mgnieniu oka dzięki szeroko zakrojonym działaniom od strony komunikacji z serwerem.

6. Wizytówka Google Maps

Klienci bez trudu odnajdą między innymi dokładny adres, numer telefonu, godziny otwarcia, adres witryny Twojej firmy. Zapoznają się z opinią Twoich dotychczasowych Kontrahentów.

7. Integracja Google Analytics

Jest to narzędzie, które pozwala na sprawdzenie ilu unikalnych Użytkowników odwiedza witrynę w czasie rzeczywistym. Umożliwia ustalenie lokalizacji, płci, preferencji i dostarcza wielu innych cennych o informacji Klientach.

8. Integracja Google Search Console

Jest to narzędzie, które miedzy innymi pozwala na kontrolę czytelności witryny przez algorytmy Google. Można na przykład dowiedzieć się, czy algorytm dotarł do wszystkich podstron oraz wskazać Google miejsca, których zostały wprowadzone zmiany w treści, w celu ponownego indeksowania.

9. Raport postępów

Co miesiąc sporządzimy dla Ciebie przejrzysty, obszerny raport, podsumowujący wszystkie działania, które wykonaliśmy w związku z Twoją stroną. Zależy nam, żebyś Wiedział, że bardzo się staramy i wkładamy dużo czasu, umiejętności i energii, żebyś spełnić Twoje oczekiwania na najwyższym poziomie. Każdy ruch jest starannie przemyślany, ponieważ bardzo zależy nam na sukcesie wszystkich projektów, których się podejmujemy.

10. Tworzenie treści na Blog

Blog to idealne miejsce, w którym możesz dzielić się swoją wiedzą w postaci artykułów, przemyśleń i spostrzeżeń. Za jego pomocą z powodzeniem zbudujesz wizerunek eksperta i wykreujesz profesjonalną markę firmową lub osobistą.
W ramach usługi przygotujemy cztery artykuły miesięcznie i zamieścimy je na Twojej stronie w stosownej zakładce. Wskaż nam tematy wpisów albo dobierzemy je sami w zgodzie z charakterystyką Twojej działalności. Głównym celem artykułów jest zainteresowanie treścią odwiedzających Użytkowników, a następnie zachęcenie do zapoznania się z Twoimi produktami lub usługami. Z tego powodu teksty są pisane przez specjalistę z Twojej branży. Unikamy jak ognia „lania wody”! Tworzymy treści, które dla Czytelnika są realną wartością. Użytkownik czuje, że nauczył się czegoś nowego.
Buduje to w Odwiedzającym zaufanie do Twojej marki, to przekłada się bezpośrednio na decyzje zakupowe.

11. Optymalizacja kodu

Przyjrzymy się Twojej stornie od podszewki! Zmian w kodzie dokonuje specjalista w tej dziedzinie. Bez obaw, nie ingerujemy w funkcjonowanie Twojej witryny. „Z wierzchu” nie dostrzeżesz różnicy, ale w środku przepływ informacji się poprawi. Prace nad kodem odbywają się na kopii zapasowej plików, co eliminuje ryzyko przerwy w funkcjonowaniu serwisu. Ponadto informatyk dokładnie notuje, jakich poprawek dokonał – w którym pliku i w którym wierszu. Te zabiegi mają głównie na celu wyeliminowanie duplikujących się fragmentów kodu oraz usprawnienie komunikacji z serwerem.

Online – Marketing

Zaopiekujemy się Twoją reklamą w internecie. Dokładnie określimy grupę docelową, żeby każda reklama do Twojego potencjalnego Klienta, bo nie liczy się ilość tylko precyzja. Dzięki temu środki przeznaczone na reklamę konwertują efektywnie.

Zaopiekujemy się Twoją reklamą w internecie. Dokładnie określimy grupę docelową, żeby każda reklama do Twojego potencjalnego Klienta, bo nie liczy się ilość tylko precyzja. Dzięki temu środki przeznaczone na reklamę konwertują efektywnie.

1. Copywriting

Przygotujemy różnego rodzaju treści reklamowe w tym artykuły na blog, gotowe do publikacji na stornie, w mediach społecznościowych lub grafikach reklamowych. Wszytko po to, żeby Odbiorcy dowiedzieli się o jakości Twoich usług lub produktów, poznali Twoje wartości, którymi się kierujesz w biznesie. Ponadto, opowiemy o Twoim biznesie poprzez Storytelling – czyli w sposób, który pokaże Twoją firmę nie jako kolejne, takie samo przedsiębiorstwo ale jako Ludzi, którym warto zaufać.

2. Google Ads / Facebook Ads / Instagram Ads / Xing / LinkedIn

Na podstawie grupy docelowej, zajmiemy się kampanią marketingową, której zadaniem jest kierowanie reklam do Osób zainteresowanych konkretnymi usługami. Ustawimy czas trwania emisji każdej reklamy. Działania reklamowe mogą być tworzone w różnych celach, takich jak: zwiększenie rozpoznawalności, pozyskiwanie leadów, pobieranie aplikacji, remarketing, dokonywanie zakupów i wiele innych.

3. Prowadzenie Bloga

Blog to idealne miejsce, w którym możesz dzielić się swoją wiedzą w postaci artykułów, budować wizerunek Eksperta i kreować markę firmową lub Osobistą. 

4. Określenie grupy docelowej

Przykład:
Salon samochodowy z Krakowa posiada stronę internetową, która ma na celu informować Klientów o najnowszych modelach i promocjach.
Zastanówmy się kto nie jest w grupie docelowej tego salonu? Nie warto wyświetlać reklamy wszystkim osobom w okolicy. Przecież osoby poniżej osiemnastego roku życia raczej nie będą zainteresowane kupnem samochodu. Tak samo osoby, które w ciągu ostatniego roku zakupiły nowe auto. Istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że będą skłoni zakupić kolejne tak szybko.
Dokładne określenie grupy docelowej Twoich usług lub produktów, pozwoli na precyzyjne kierowanie reklamy do najbardziej zainteresowanych Odbiorców. Wiąże się to z maksymalną skutecznością kampanii marketingowej.

5. Fanpage w social-media

Statystyki nie kłamią. W różnego rodzaju mediach społecznościowych spędzamy 5 lat w ciągu całego życia, co przekłada się na średnio 50 min każdego dnia. Stąd wiadomo, że jest to istotny sposób komunikacji z Klientami. Facebook? Instagram? YouTube? Inna platforma?  Wspólnie zastanowimy się, gdzie Twoi potencjalni Klienci są najbardziej aktywni i tam zbudujemy wizerunek Twojej firmy. 
Ale na tym nie koniec, będziemy aktywnie prowadzić Twój Fanpage. Zajmiemy się publikowaniem nowych, przykuwających uwagę postów, będziemy wchodzić w interakcję z komentującymi Użytkownikami. Ponadto, według Twoich instrukcji, odpowiemy na wiadomości prywatne (np. messenger) lub skierujemy zainteresowane Osoby na Twoją stronę internetową. 

6. Strategia Online-marketingowa

Opracujemy szczegółowy plan działania, włączenie z harmonogramem. Na jego podstawie sporządzimy prognozę spodziewanych efektów. 

7. Tworzenie grafik reklamowych

Czym jest reklama bez grafiki? Badania wykazały, że grafika jest znacznie chętniej przyswajaną treścią niż sam tekst. Tą częścią marketingu zajmuje się doświadczony grafik, który dopasuje projekt do charakteru Twojej firmy.  Jego prace są estetyczne, czytelne i przyjemne dla oka. Wywołują pozytywne odczucia i pozostają na długo w pamięci Odbiorcy.

8. Prowadzenie Newslettera

Będziemy cyklicznie (w zależności od potrzeb – tygodniowo, dwutygodniowo lub miesięcznie)  informować Twoich Klientów z listy mailingowej o nowych produktach i usługach, o publikowanych artykułach na blogu, lub o wszelkich innych nowinkach. Dzięki temu Twoja firma pozostaje na stałe w świadomości Klientów. Zrobimy to w formie estetycznej korespondencji mailowej z zachęceniem do ponownego odwiedzenia Twojej strony internetowej.

9. Artykuły sponsorowane

Przykład:
Twoim produktami są zegarki? Skontaktujemy się z Influencerami, którzy polecą Twóje produkty swoim odbiorcą. Dotrzemy do serwisów poświęconym ciekawostkom o zegarkach i opublikujemy tam artykuł o niezawodności Twoich wyrobów. Artykuły sponsorowane, zawierają w treści link, kierujący czytelników bezpośrednio do Twojej strony internetowej.

10. Identyfikacja wizualna

Na wizerunek firmy składa się wiele drobnych elementów. Od rodzaju używanych czcionek, przez logo i formę przekazu reklamowego, aż po sposób komunikacji i zachowanie pracowników. Raz wykreowaną prezentacje trudno jest zmienić bez strat w rozpoznawalności, ponieważ zakorzenia się głęboko w świadomości Odbiorców. Dlatego warto pomyśleć o tym aspekcie budowania marki już na samym początku. Pozwoli to uniknąć późniejszego, kosztownego i ryzykownego rebranding’u.

Analiza Techniczna

Prześwietlimy Twoją stronę internetową na wylot. Wskażemy jej mocne strony i znajdziemy elementy, które wymagają poprawy. Wszystko po to, żebyś Wiedział jakie kroki podjąć, aby Klienci łatwo odnajdywali Cię w gąszczu serwisów internetowych i chętnie powracali. 

Prześwietlimy Twoją stronę internetową na wylot. Wskażemy jej mocne strony i znajdziemy elementy, które wymagają poprawy. Wszystko po to, żebyś Wiedział jakie kroki podjąć, aby Klienci łatwo odnajdywali Cię w gąszczu serwisów internetowych i chętnie powracali. 

1. Frazy kluczowe

Każda strona, czy nawet pojedynczy wpis posiada listę słów, dzięki którym można skutecznie odnaleźć pożądany temat. Słowa kluczowe, które reprezentują Twoją stronę, podstrony, czy poszczególne wpisy na bloga, a nawet produkty w sklepie internetowym są niezbędne, by Twoja działalność była łatwa do odnalezienia przez internautów.

Każda z fraz charakteryzuje się poziomem skuteczności – zbadamy go i wyciągniemy wnioski. Jeśli będzie trzeba zmienimy strategię słów kluczowych dobierając je tak, by reprezentowały to czego Twoi Klienci najbardziej poszukują i by ich poszukiwania kończyły się na Twojej stronie.

2. Konkurencja w wyszukiwarce

Konkurencja jest wszędzie, w każdym środowisku i branży. Konkurujemy ze sobą od najmłodszych lat. Nie da się jednak być najlepszym na każdej płaszczyźnie. A nawet jeśli ktoś jest specjalistą w swojej dziedzinie, nadal może popełnić błędy. Naszym celem jest więc sprawdzenie Twojej konkurencji. Wyjmiemy im wszystkie asy z rękawów i powiemy „Sprawdzam”, a następnie wykorzystamy ich atuty, by umocnić Twoją pozycję w branży i zwiększyć widoczność Twojej strony.

3. Analiza UX i UI

UX oraz UI – to brzmi trochę magicznie i trochę jednak takie jest. Najprościej rzecz ujmując pod obydwoma hasłami kryje się doświadczenie jakie przeżywa użytkownik korzystając z Twojej strony, sklepu lub aplikacji. UX jest skrótem od User Experience i odnosi się do emocjonalnych wrażeń, UI jest skrótem od User Interface i dotyczy technicznego aspektu.

Dokonamy więc szczegółowej analizy Twojej strony i sprawdzimy na ile jest przyjazna dla użytkowników. Czy wszystkie funkcje są zrozumiałe? Czy najczęściej używane opcje są łatwo dostępne? Czy wszystkie procesy (np. logowanie do sklepu, składanie zamówień, czy realizacja płatności) są wystarczająco czytelne i intuicyjne, by Klient miał łatwość i swobodę podczas korzystania z Twojego serwisu? Właśnie to ma ogromny wpływ na to czy sfinalizuje transakcje, oraz czy będzie zadowolony i wróci po więcej wrażeń właśnie do Ciebie.

4. Szybkość działania

Szybkość działania jest zawsze ważnym czynnikiem. W świecie gdzie mówi się, że „Czas to pieniądz” właśnie czas ładowania strony może decydować o tym czy Klient przyjdzie do Ciebie od konkurencji, nie chcąc tracić czasu na załadowanie wszystkich grafik i wędrujące po ekranie z tego powodu treści na stronie.

Jest wiele powodów, które mają na to wpływ – czas reakcji serwera, wielkość plików graficznych, a nawet poziom optymalizacji i minifikacji kodu, którym jest Twoja strona. Wykonamy skrupulatnie niezbędne testy i powiemy Ci, w którym aspekcie należy wprowadzić niezbędne poprawki.Sprawimy, by czas jaki Użytkownik spędza na Twojej stronie miał realne przełożenie na prawdziwość  powiedzenia „Czas to pieniądz”.

5. Poprawność kodu strony

Najbardziej zaawansowany technicznie punkt całego procesu analitycznego. Sprawdzimy dokładnie czy funkcje rekurencyjne są na prawdę niezbędne, czy wszystkie iteracje przebiegają prawidłowo, a nawet czy wszystkie referencje są zasadne. Brzmi jak coś trudnego? Bardzo dobrze, bo takie własnie to jest. Jednak w naszym Laboratorium zbadamy zgodność kodu z najwyższymi standardami, również pod kątem bezpieczeństwa.

Otrzymasz szczegółowy raport z zaleceniami, dzięki którym będziesz wiedział dokładnie, w których linijkach należy kod poprawić, aby strona była czytelna dla przeglądarek, odwiedzających ją robotów wyszukiwarek, a przede wszystkim by zabezpieczyć ją przed zagrożeniami.

6. Linki wewnętrzne

Linki wewnątrz strony powinny zachęcać użytkownika do lepszego poznania Twoich produktów lub treści, które tam zamieszczasz. Liczy się to czy sama struktura linku jest przejrzysta. Czyli czy mówi o tym w jakiej kategorii aktualnie jest Użytkownik, czy może łatwo odnaleźć inne interesujące go treści. W skrócie struktura URL musi ułatwiać nawigację po stronie.

Nie mniej ważnym elementem jest to, czy wszystkie linki, które prowadzą na stronę są nadal aktywne. Będzie bardzo źle gdy masz zamieszczony link na przykład do produktów, które już dawno zostały wycofane, a link wyświetli stronę z błędem 404. W obu przypadkach dobrze wiemy jak to naprawić i te informacje dostaniesz w raporcie! Strona będzie czytelna dla wyszukiwarek i przyjazna dla Użytkowników.

7. Linki przychodzące

Wiele serwisów internetowych posiada wpisy i odnośniki na innych serwisach internetowych. Nazywa się to Link Building i pozwala Użytkownikom na poznanie innych stron z podobnej dziedziny. Wiele serwisów oferuje zamieszczenie wpisów kierując ruch na Twoją witrynę.

Niestety nie każdy wpis jest wartościowy. Sprawdzimy, jakie witryny kierują swoich Użytkowników do Ciebie i określimy ich status. Powiemy Ci czy warto ten wpis zostawić czy może jednak jest ryzyko, że wyszukiwarki obniżą wartość Twojej strony. Pamiętaj, że wartość Marki, którą budujesz opiera się także na ocenie tego kto i gdzie o Tobie mówi. Powiemy Ci, które serwisy sprawiają wzrost zaufania Użytkowników do tego co robisz, sprzedajesz lub po prostu się chwalisz.

8. Analiza treści

Analiza treści jest ważnym punktem, badania strony. Oprócz fraz kluczowych, dzięki którym wyszukiwarka wie o czym jest strona, treść musi być zachęcająca dla użytkownika, przyciągać go, nie tylko by wszedł na stronę. Chcemy sprawić by na niej pozostał i wracał, kolejnym razem odnajdując ciekawe informacje. Frazy kluczowe są ważne pod kątem odnajdywania Twojej witryny w gąszczu innych witryn w internecie. W tym ujęciu natomiast zbadamy na ile treść jest atrakcyjna i czytelna dla Użytkownika i czy właściwie koreluje z frazami kluczowymi.

Jest też techniczny aspekt – sprawdzimy, czy treści (jak na przykład rozdziały artykułów) mają właściwe oznaczenia, żeby algorytmy wyszukiwarek mogły swobodnie w swoich wynikach prezentować je Użytkownikom i zapraszać do odwiedzenia przede wszystkim Twojej strony.

9. Analiza widoczności w wyszukiwarce

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. W czasach internetowych wyszukiwarek to powiedzenie ma wyraźne przełożenie na ilość odwiedzin i zainteresowanie użytkowników. Wszystkie powyższe parametry zbierają się na jedną ocenę, która jest odzwierciedlona właśnie w Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Spytamy Googla, porozmawiamy z Aleksą, sprawdzimy na jakich pozycjach się znajdujesz. Pod jakimi hasłami jest najłatwiej odnaleźć Twoją stronę, a pod jakimi w ogóle jej nie widać.

10. Strategia rozwoju

Jak każdy Audyt, tak i ten, będzie zawierał dokładny raport opisujący bieżącą sytuację. Wyszczególnimy mocne strony Twojej witryny, a co najważniejsze powiemy co i jak poprawić. Pamiętamy, ze naszym celem jest zwiększenie Twoich zysków. Osiągniemy to ułatwiając użytkownikom odnalezienie Cię w przepastnych otchłaniach internetu.

Po wprowadzeniu zalecanych przez nas zmian i zaindeksowaniu znowu strony, odniesiesz wrażenie, jakby była nową witryną. Szanujemy Twoje dzieło i będziemy starali się zachować w niej ten niepowtarzalny charakter, który miała. Ale damy Ci narzędzia do walki i pierwsze pozycje w najważniejszych dla Ciebie wynikach wyszukiwania.

Spokojnie, to tylko typowy komunikat o tym, że wykorzystujemy Ciasteczka w Twojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Już przeczytałeś całość?
Spokojnie, to tylko typowy komunikat o tym, że wykorzystujemy Ciasteczka w Twojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Już przeczytałeś całość?
Spokojnie, to tylko typowy komunikat o tym, że wykorzystujemy Ciasteczka w Twojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Już przeczytałeś całość?